人気ブログランキング | 話題のタグを見る

ミュージックショップ

最近、腰が痛くてヘタバッテタ・・・(笑)


今日は、調子がよかったので

マットのお付き合いでミュージックショップへ向かう。

We stopped at the music shop today.

私がお昼寝中に
マットとニーナがデートによくここへ来ていることは知っていたけど、
私は今回が始めて。


I knew that Matt and Nina came here sometimes together to let mommy have a rest, but it was the first time to visit for me.

Look at Nina.
She now has a good eye for picking out bass equipment.

ミュージックショップ_e0028272_4532545.jpg



なんとなく、ニーナが場慣れしている気が・・・・(笑)


マット、ベースギターのアンプがほしいらしい。
ミュージックショップ_e0028272_4563934.jpg


最近、練習も頑張ってるもんね。

買ってもいいんじゃない・・・・・?


Matt has been practicing bass guitar hard these days.
I think he deserves to spend some money on an amp or something like that.


でも、約束どおり、

私のミシンの方が先でございます!!!

A deal is a deal だからね・・・・。





But, Matt you gotta remember the deal we made before....


My sewing machine is first!!!!!

by Kannaj | 2006-04-20 05:01 | おでかけ(Going out)